THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 3 februarie 2012

Cocaine Paradise...

Aplicand eforturi intense pentru a mi decongela degetele, mai trag o dusca de ceva tare si ma joc din nou cu tastatura mea pe aici in seara asta. Admirand peisajul siberian desfasurat de cealalta parte a ferestrei mele in timp ce mi beam cafeaua azi dimineata, copilul din mine, care inca viseaza la cornete si sanius s-a gandit sa ma trimita prin parc. Am regretat un pic alegerea de a l asculta cand am observat ca mi se lipesc plamanii de frig, dar pana la urma am ajuns prin IOR, iar regretele au disparut odata cu zgomotele orasului. M am pierdut un pic prin albul acela linistit, aducandu mi aminte ca uneori, lucrurile simple te bucura cu adevarat, desi se gasesc din ce in ce mai greu. Ultima oara cand am vazut atata zapada in parcul ala a fost acum ceva ani, cand imparteam o sticla de "Tantzica" cu tovarasii si ne rupeam blugii pe celofane, improvizand senzatiile tari oferite de derdelus. Timpul trece, noi ne schimbam dar nu prea. Probabil aveam acelasi zambet de acum cativa ani pe fata azi. E ciudat cum uneori trecutul apare brusc, amintindu ne ce eram pe atunci, nebuni si lipsiti de griji. E ciudat cum pentru cateva clipe, tatuajele de pe suflet dispar, totul e alb si neatins ca o zapada proaspat cazuta, si in momentele alea povestea poate fi exact asa cum ti ai dorit o. M a trezit totusi vantul din ce in ce mai nesimtit, precum si realizarea ca prin parc eram doar eu si dracul. Asa ca tatuajele sunt tot acolo, mai sterse, mai noi, spatiu pentru altele inca exista, povestea merge inainte si habar n am cine o scrie dar are un talent britanic.. Ce ramane de facut?? Ingeri de zapada bineinteles...

9 comentarii:

Anonim spunea...

Coaie...plm!!! nu ma pot abtine:
1. Daca privesti lumea printr-un geam de "merge des" din exterior, inseamna ca oricat de spatios ar fi "merTZanu" lumea ta e al dracu de ingusta si mica.
2. COAIE!!! unde ai fost la geografie? citez: "Lanțul muntos al Balcanilor (bulgară: Стара планина, Stara Planina; sârbă: Stara Planina, "Muntele Vechi") este o extensie a lanțului muntos al Carpaților, separat de aceștia de fluviul Dunăre.
Lanțul muntos se întinde pe 560 km din estul Serbiei către est prin Bulgaria centrală către Capul Emine la Marea Neagră." CONCLUZIE...ROMANIA NU ESTE IN BALCANI!!!...BULGARIA DA!
3. Thugs get lonely too...hai coaie...ce plm...sunt milioane de manelisti la fel de inculti ca tine GO AND JOIN UP!!! IT'S FREE!!!...faci hip-hop-ul de ras...la fel ca Puya cu manelele lui camuflate!
Iti recomand sa stergi blogu asta colorat si sa te trezesti din vis.
P.S. sinuciderea nu este o optiune pentru tine! traieste in plm cu demnitate si nu fi un JEG...wake up! get a life! get a girlfriend! grow balls!

Bogdan spunea...

m ai fi impresionat de a dreptul daca ti ai fi lasat si un nume..cand spun "Balcani" ma refer la o zona cu influente culturale comune adusa pe aici de turci cand erau si ei un pic de imperiu..totusi simplul fapt ca ai avut destul de mult timp sa observi micile ironii de pe aici ma face sa vreau sa tin blogul asta in continuare asa ca o sa te dezamagesc. "Thugs get lonely too, but I'm a soldja.." - Tupac Amaru Shakur; Asa ca mai asculta un pic din el si poate n o sa mai plangi dupa banii lu' Salam! Peace!

Anonim spunea...

Pentru cel care a scris primul comment tata...esti un frustrat un manelist convins un cocalar de toata jena...
P.S Get A Life..:)

Anonim spunea...

Ce pot sa spun decat....GAY-THUG LIFE :))) WTF dude? macar baga si tu un proxy cand incerci sa-ti intaresti "scoaterile" bagan un comentariu anonim care sa te sustina in questul tau de 2 lei :))) Nu de alta dar apare acelasi IP si la ala cu Bogdan spunea si la cel cu Anonim spunea...WTF? Fernando frate, iz it iu? =)))))) Zona cu influente Balcanice :)))) yup...poate nush mergea sa copiezi melodiile Holograf, dar cu Puya...WTF? Oricum cu zona cu influente balcanice nu mi-ai aratat nu numai ca nu stii geografie TU HABAR N-ARE SA VORBESTE ROMANESS-TE COAIEEE!!!! Balcanii sunt una, zona cu influente ii alta...si nici de cum TURCESTI CA TURCII NU AU BALCANI...eventual era OK sa spui influente TURCESTI :))) Ce treaba are turcu' cu Hip-Hop-ul? si cu "the thug" Micile ironii sunt bazate pe prostie pura...cum sunt si comentariile tale cu iz politic...
Semnez cu anonim ca sa enervez ciumpalacii care permit comentarii anonime pe blogurile lor si cand o iau la muie cer detalii :))) 2PAC my nigga, CAN'T C ME!!!! =)))))))))))))
P.S. Doamne ce distractiv esti!!! :)))) Nu te-ai gandit sa te apuci de comedie?

Bogdan spunea...

cand iesi din baie vezi ca va fi vara afara..dar ce sa i faci..asa e cu maratonurile de laba..spor la renovat faianta cumetre k esti mai spart in cur decat Cruduta..hai..suge o bine si ieftin!

Marius spunea...

Ala anonim care o tot suge cum mm de ratat sa fie acelasi ip ? cum mm de ratat stai sa ne cauti dupa ip? wtf esti G@y ? o arzi la fundelutzu maro? te arzi cu sapunu pe jos ? ce plm treaba are muzica turceasca de ai adus`o in discutie eu ma intreb altceva ? da ce MM o arzi pe blogu asta? :)) prostule care esti raman la ceea ce am scris si mai devreme :)) esti un Frustrat care nu are viata sociala si o mai arde si cu sapunu prin alte parti
Concluzia Sa iti trag la MUIE !!! :)

Marius spunea...

Imi pare rau pentru ce am scris mai sus si pentru ca l-am atacat verbal pe domnul Anonim...sunt un ratat si ma ard in cur cu babe sifilitice. Marius

P.S. Vezi coaie ca pot sa ma transform si eu(noi) in Marius :)))))
P.S.2 Green Unit te saluta, blogu' tau este foarte entertaining! :)))))))))))
Contiunua sa fii un Thug! Peaches!
P.S.3 FERNANDO DE LA CARANSEBES LIKES YOUR BLOG! Cheers!

Bogdan spunea...

Mosule nu stiu ce bagi da lasa le ca te au prajit grav.. si dat fiind faptul ca esti inca in baie si i dai in cap..te rog eu fa i mamei tale o favoare si trage apa dupa tine!

Anonim spunea...

Draga domnule Anonim. Geografia nu este punctul meu forte dar la istorie mai stiu cate ceva, astea fiind zise, sau cum zic toti romanii- Deci - prin anul 1999 a fost emis, ceea ce se numeste " Pactul de stabilitate pentru Europa de Sud-Est",de care Uniunea europeana. Intr-un fel se oficializa notiunea de Balkani. in aceea scriere aparea Si Romania si R.M. Repet, DECI ... Bogdan nu a gresit chiar asa grav cum incerci tu sa faci sa para ;)

Daca-i anonima atunci semnez si eu ... cum ar fi spus un "nene" de pe aici de prin balkani