THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 16 mai 2014

Te quiero, puta..!!

Am si eu dilema lui Creanga si nu stiu altii cum sunt, dar cand eram tanar fecior, eram spaima curvelor..mama ei de pusca si de curea astazi si maine! Observand cu atentie situatia mea actuala..cu studiu aplicat, tabele si chart uri in ecsel, adica stiintific fratilor, ca doar ma stiti baiet serios.. trag concluzia ca nu varsta mea de level 26 ar fi baiul, ci faptul ca au prins moabele tupeu si nu se mai sperie..na belea! Daca ma uit un pic in inventar, ma ia panica.. nu am nici armura de la D&G.. nici mount bavarez, ca am dat cu el de parapeti prin Spania..gear score mic..golzi cat sa mi iau tigari, ca nu mi place sa farmez..trista situatia.. Arma macar e epica..am skill de rasa si m am nascut cu ea enchantata..noroc cu tata, dar nu prea apuc sa o scot ca nu mai stau nebunele la pvp! Deci ce facem?? Ca de counter strike cu baietii prin Unirii mi s a luat si solitaire ul nu m a imbracat niciodata.. M am documentat serios..am citit si "Suge o Ramona", ca asa mai citesc eu pseudo carti d astea pe papirus electronic (daca esti limitat in lecturi la povestea aia cu un canis ciorditor, eu nu judec..probabil lucrezi la desalubrizare si castigi mai bine decat mine)..si trebuie sa recunosc ca titlul are valoare sentimentala, dar de lamurit nu m am lamurit! Asa ca fug repede la vendor ul de la colt sa mi iau niste mana potion - un six pack de Ursus si mi dau teleport in peluza sa ma pregatesc cu tovarasii de guilda de Champions League, ca asta facem de cativa ani..asa ca hobby! Disclaimer: Nu toate femeile sunt curve, dar majoritatea curvelor sunt femei!! Hai..va pupa Jean!! :-*

0 comentarii: